24 april

Gårdagen såg i princip ut så här. Efter skolan mötte jag upp Ella, Tora, Alma, Tua, Maja och Julia på järn. Därefter hoppade vi på spårvagnen två hållplatser till Bengans för fika dit Alva också skulle komma. Tora som hade cyklat till skolan fick cykla brevid vagnen istället (hon var värdigt snabb!). Efter det långa fikabesöket tog vi oss ett snabbkik på Ebbas hörna men där fann vi inga fynd. Sedan blev vi otroligt glasssugna, kanske av vädret ja. Så vi traskade ner till triumf glass och köpte den typ godaste glassen för endast 10 spenn! (gå dit!) 
Imorgon efter skolan tror jag vi följer med Tua som ska våga sig på att klippa lugg... spännande. Kramiskramis

Jag och Alma var ju såklart tvugna att knäppa av några bilder här, det var så fiiiint.

Maja så söt.


Mmmm, smak av bordgubbar och blåbär blandat med brownies och marshmallows.
Julia & Tua.
Maja & Alma helt upptagna i glassen. 



Bilderna är tagna från Almas finfina blogg som ni hittar här


Kommentarer
Postat av: Alma

åhh det var så myyss<33

2014-04-24 @ 22:44:16
URL: http://bellmans.devote.se
Postat av: Elsa

Hej Alva, jättefin blogg! Har följ dig på instagram ett tag och undrar hur du redigerar dina bilder som du lägger upp, super fina! Kram:))

Svar: Hej Elsa! Tack så jättemycket, vad glad jag blir att du tycker det! Redigerar dom på lite olika sätt typ, ibland i afterligt, vsco cam och det gamla vsco cam. Kan också hända att jag redigerar på dom i gimp som man kan lädda ner till sin dator. Kramiiiis <3
Alva

2014-05-02 @ 00:50:50

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback