12 december

hallå på er. har inte hunnit med bloggen dom sista dagarna har varit så mycket saker som hänt, i söndags hade vi glöggbjudning, igår julkonsert med skolan, idag dansuppvisningosv men lovar att blir mer aktiv nu när all stress och plugg är över! imorgon är det lucia kommer bli supermysigt. min klass ska vara skolans luciatåg och sen ska vi också lussa på pappas jobb i stan så det blir najs. kommer typ äta lusskatter hela dn hihii. efter skolan blir det lussefika på med Lee och sen julklappshandla med sosso. börjar nästan känna mig stressad över att jag inte handlat klart men hittar nog lite bra grejor imon.. :))  nu måste jag sova pch vara pigg inför morgondagen. xoxo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback